we all bleed the same way as you do

mamma och pappa betalar lite tågresor till mig
det fick jag i julklapp
skall till exempel prata med oscar darling så jag kan åka och hälsa på honom
för han har det vackraste leendet på denna jord
och han kysser så fint att det bubblar i själen
i alla fall har han storslagna planer för när jag kommer och hälsar på
han skall ta med mig på svartklubbar där vi ska dansa in i dimman vi lärt oss leva i
vi ska berätta roliga skämt om engla och fritzl hela tiden
jag ska ta vara på hans leende, för det ger mig ork till att andas

märker ni för övrigt hur intensivt jag anstränger mig för att gå vidare?
det går inget vidare bra dock
man kan komma över en kärlek, det har jag gjort förr, men när man älskar personen, verkligen älskar, då är det omöjligt
what to do, what to do?

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÅH ja gärna :*:*. smsa mig eller något.

0735691348

2009-12-31 @ 15:56:44
URL: http://lovisa123.blogspot.com

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0