tisdag

Dagens humör: förvirrad
Dagens mående: relativt bra
Dagens borde: läsa
Dagens frisyr:  på dagen, utsläppt halvlockigt med mössa och lugg, nu uppsatt i knut där bak och lugg
Dagens klädsel: svarta strumpbyxor, svart/vit-randig klänning och svart kofta
Dagens planer: åka till världsmetropolen Sollefteå
Dagens vill ha: en kram av den där pojken jag tycker så mycket om
Dagens längtan: julafton
Dagens fundering: vad ska jag ta mig till?
Dagens tråkigaste: kylan </3
Dagens roligaste: att ha täckning på mobilen så jag kunde ringa Felicia
Dagens låt: Radiosong - Alice in videoland

Kommentarer
Postat av: Felicia

dagens roligaste var för mig när du ringde också. eller när min mamma började helt random prata om diarré när vi käkade omelett. kan inte riktigt bestämma mig.

2009-12-23 @ 02:06:39

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0