through glass

jag befinner mig i min lägenhet som numera går under namnet Berghof
ackompanjerad av min vapendragare Felicia har jag överlevt ännu en kväll
ackompanjerad av henne skalla jag även överleva ännu en natt
hon har underhållit mig genom timmarna och styrt upp aktiviteter såsom sanning och konsekvens (som överlevde en fråga innan vi tröttnade) och kanske allra bäst, smsroulette
många människor har fått många fina sms och under en lång tid var jag lycklig i hjärta och själ
sen kom den bittra verkligheten och bet mig i kinderna
hade jag inte haft Felicia vid min sida skulle det mycket väl kunnat förvandlas till en natt av utdragen och plågsam fysisk och psykisk smärta
men just nu får jag stänga av och låtsas må bra
vi vet båda två att jag inte gör det men jag skjuter det till framtiden innan jag tar itu med det
låter det sjunka in lite innan jag vet vad jag ska ta mig till
ger mig tid att tänka ut femtioelva sätt att skada mig själv
jag går sönder
hur länge kommer jag orka göra det innan jag inte står ut längre?
only time can tell


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0