the zookeeper's boy

råkade somna inatt trots att jag visste att det inte skulle gå
vaknade av min mentor som ringde och gnällde om att jag inte var i skolan
gick dit och åt äcklig mat och sen hade jag ingen matte
gick till KG istället och tittade på deras fina julavslutning
sen gick jag till stan med Bella och vi fikade på Espresso House
har inte träffat soulmate på tusen år och det var oerhört trevligt att ses även om vi var mest döda och satt och sexuellt ofredade varandra
mycket trevligt må jag säga haha
sen tog jag bussen hem och har nu sällskap av fredrik och emil, snart kommer marie
vi skall titta på läskig film och om jag dör så vill jag att alla ska veta att, jag har nog haft ett helt okej liv ändå
sen sover marie över och imorgon skall vi vara transvestiter på våra respektive julavslutningar
eller åtminstonde rejält sminkade
det blir fient
nu skall vi som sagt titta på film
de som har lösenordet kan ju läsa min extrablogg, don't forget mkei
adios for now

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0