she came home for christmas

imorgon är det julafton
det är då man skall öppna paket, få precis det man skrivit på en lista att man vill ha, och ändå bli missnöjd
för det man egentligen önskar sig allra mest av allt kan man inte skriva ner på en fånig lista
min riktiga önskelista består bara av saker som inte går att köpas för pengar 

min riktiga önskelista år 2oo9:
-en lång lång varm och mysig kram av den där pojken
-en endaste liten puss på kinden av den där pojken
-en liten mun-mot-mun övning med den där pojken
-att få höra tre små stora ord av den där pojken
-ett leende av den där pojken samtidigt som han tittar djupt in i mina ögon
-att få sova i den där pojkens bröstkorg, vaggad av hans hjärtslag, varje natt
-att få ligga och omfamna den där pojken hur länge jag vill
-att få pussa på den där pojken i all oändlighet
-att få kalla den där pojken för "min pojke"

i kind of love den där pojken dårah
och i kind of hatar önskelistor, de bara radar upp allt man saknar och man inser hur tom man egentligen känner sig
ska sluta önska mig saker

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0