minns du vår blodsed våran lag

julafton
jag hade tyvärr inte möjlighet att slå in det, men du får mitt hjärta
det är sorgligt nog oerhört klumpigt och slår så hårda slag att man tappar balansen ibland
hoppas att du lär dig gå trots den jordskalvsliknande effekt det har på vardagen
det är dessvärre inte nytt, och det har skadats allt för många gånger under sin livstid
bli inte rädd för alla sår och ärr mitt hjärta pyntas av, de vittnar bara om mina konsekventa misslyckanden
backa inte av rädsla att färgas nu när du ser att mitt hjärta öppnats på nytt
det blöder för dig, vilket förhindrar dig från att befläckas av oljan som smörjer insidan av mina ådror
jag riskerar allt när jag lägger mitt liv i dina händer
men det oroar mig inte, inget jag kan kalla mitt är så fint att det inte är värt att förloras för din skull
det här är det mest värdefulla jag har att ge dig, trots dess många brister och oändliga fel
oavsett vilket kan det även vara något av det dyrbaraste du någonsin fått, av någon
mitt hjärta är ditt att förstöra
ta hand om det
je t'aime

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0