lät du henne komma närmre

lyssnar på denna om och om och om igen
alla hennes låtar är så magiskt vackra att jag tappar andan lite i några sekunder då och då
men just denna får världen att stanna
ledsamheten ger mig huvudvärk, igen
om fyra minuter är det spöktimmen
men mina spöken följer inte klockan, istället förföljer de mig dygnet runt
jag ägnar sömnlösa timmar åt att reda ut och sortera
men det krävs så mycket kraft och energi
inatt skall jag satsa på att ordna upp i det som är runt omkring mig istället för det som är inuti
rensa och få kontroll, det blir nog bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

sa ju att hon är helt underbar ;)

2009-12-17 @ 16:42:20
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0