jag orkar inte springa mer

chansen till sömn gick förlorad när jag tillät minuterna ticka förbi
halv fyra och skulle jag gå och lägga mig nu skulle jag inte kunna gå upp förrns klockan halv åtta
det skulle ge mig ungefär fem sekunder att göra mig i ordning på innan jag behövde springa iväg till skolan
nej tack, det tycker jag inte om
då står jag hellre ut med en helt sömnlös natt
som om jag inte varit med om dem förr
denna kvällens senaste aktivitet var att klippa lugg
äsch jag vet inte, jag tycker inte om känslan av lugg
det liksom går rakt framåt och enda anledningen att man kan se är för att håret är för kort just där
alla vet väl hur en lugg är konstruerad, men jag förstår mig verkligen inte på det
i alla fall hatar jag ännu mer att se ut som om jag inte har något hår på huvudet, vilket jag annars gör under vintern eftersom jag måste skydda mig med en mössa
jag får helt enkelt stå ut med äckellugg tills det blir varmare klimat
om det nu mot förmodan var någon som undrade
hms, vad ska jag ta mig till de närmsta fyra timmarna då? bortsett från att göra mig i ordning inför dagen
okej, säg att jag har tre timmar att ta död på
börjar med en film och ett antal liter vatten
blääh jag vill sova, men jag måste till skolan, sista riktiga skoldagen på denna terminen ju, och jag vet att jag inte kommer orka gå upp om jag går och lägger mig nu
dumdumma dumhjärna med sitt dumdumma sovsystem
blääh för att vara jag
tjah är det positiva tjejen eller? jajjemän absolut
får tänka bra tankar, som att idag blir innehållsrik och vacker:
-sista skoldagen
-jullunch i skolan (eh, jag är hungrig just nu så jag sitter och ser fram emot det jaa)
-kolla på KGs julavslutning
-vara med Bella/soulmate
-vara med Marie
-äta mat (hahaha som sagt, jag är hungrig, jag kan bara tänka på mat just nu)
-Marie ska sova över
alltså ja det blir nog bra
nu är jag nära på att somna
inte brååå
ska sluta skriva massa trött meningslöst svammel nu och titta på the fountain istället
puwz på er

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0