jag måste hitta ut

jag hatar mig själv, verkligen hatar
det finns ingen äckligare än mig
och jag avskyr att se mig själv i spegeln
det är klart att folk äcklas av mig, vad annars?
jag ser ut som ett jävla monster
klarar inte av det här
jag orkar verkligen inte mer
jag står verkligen inte ut med mig själv
så motbjudande på alla sätt och vis
vill hugga sönder mig själv på ett sätt som gör mig omöjlig att laga
jag kommer aldrig att bli hel
nu gick jag sönder igen
det värsta nederlaget
och jag vill bara blunda och aldrig öppna ögonen igen
jag kan inte, jag orkar inte
jag vill inte leva såhär
jag vill inte se mitt liv och känna hur alla äcklas av mig
jag vill inte äcklas av mig själv
jag vill inte leva
jag vill dö
jag vill dö
jag vill dö
mörkret var lika mörkt som det sades
och jag gick vilse
jag hatar allt
jag hatar livet
jag hatar mitt liv
jag hatar allt allt allt
jag säger upp kontakten med världen nu
jag åker iväg en vecka och hoppas innerligt på att jag förändrats mentalt lagom tills jag kommer hem igen
annars vet jag inte vad jag tar mig till
jag går sönder
jag är trasig
jag hatar
jag hatar
jag hatar mig själv mest av allt
och jag vill verkligen inte leva


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Alltså, åh. Sluta.

Du är ju så fin

2009-12-19 @ 15:46:51
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: bella

du kommer att överleva, du är den starkaste människa jag känner. du orkar inte leva, men lever inte du så orkar inte jag heller leva. soulmates never die alone, och fyfan vad jag pissar på dig om du lämnar mig här! jag älskar dig angelica och jag har aldrig någonsin äcklats av att se på dig, det har aldrig hänt och det kommer aldrig att ske. du har ett hjärta av guld och hur många bitar din själ än må splittras i - så hittar vi till paris någon dag. inte irak, paris <3

2009-12-19 @ 21:30:10
Postat av: frida

tre ord angelica, tre ord: jag älskar dig.

2009-12-20 @ 01:43:28

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0