how to save a life

jag hatar mig själv
vaknade några gånger imorse av att marie sprang omkring och försökte få mig att vilja kliva upp
icke
hon fick knata iväg för sig själv medans jag låg kvar och sov
missade alltså julavslutningen och har väl lov nu ändå antar jag
yey
jag är fruktansvärt hungrig men jag vågar inte göra mat eftersom jag är själv
avskyr att äta för mig själv, jag är så rädd att någon ska komma på mig och tycka att jag är äcklig
ja jag vet, jag är konstig
i vilket fall kommer nog moa snart så då kan jag äta
yey
jag har för övrigt kommit på vad jag tycker är det absolut tveklöst sexigaste på en kropp, i synnerhet på en man
nämligen höftben, jag blir galen
det finns nog inget finare, nej nej det gör det nog faktiskt inte
nu skall jag skriva ett inlägg i andra bloggen om en pojke jag känner som har de finaste höftbenen av alla
bara så ni vet


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0