feeling sorry for myself was taking up my time so I thought I'd stay at home, until I got some kind of sign

kommer på allt fler bra saker med att var här i ingenmansland
jag får ta en paus från allt det dåliga i vardagen
och så får jag gott om tid att tänka
det är nästan det enda man kan göra här
egentligen kan man göra precis allt man gör i vanliga fall
men jag är ju pessimistisk och jobbig
tänker igenom hösten som passerat, och ler åt de fina stunderna
ska inte gå igenom
men tänkte i alla fall sno en bild från simone och låta den sammanfatta förra helgen som ju ändå var väldigt trevlig

äsch vet ju att ni älskar mig, snor simones bild med motivet angelica också

hahaha hur lyckas jag vara så makalös vacker jämt och ständigt?
that's one secret I'll never tell
xoxo


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0