feed me with a kiss

åh ni är så rysligt dåliga på att kommentera
men jag förlåter er, det är ju trots allt jul
dock vill jag ha en rejäl bättring på den fronten lagom till nästa år, okej
vill i alla fall säga att julafton var fasligt trevlig faktiskt
fick fina paket, extrema mättnadskänslor och så hade jag lagom glada familjemedlemmar att fira med
en ovanligt bra jul om jag får säga det själv
det är ju lite tradition att man ska säga vad man fått för presenter
så vem är jag att förstöra nöjet för er som säkert sitter alldeles spända av förväntan över att få veta vad jag fann innanför presentpappret
jag fick en emmabodabiljett, två skivor (moto boy och kent), pengar, parfym+body lotion set (sexy darling), typ hemmagjort presentkort på tågresor för en söt summa pengar (som skall bli tur-retur gbg nån gång snart samt enkel resa till emmaboda, ska ju nämligen ta festivalbussen hem därifrån), en klänning, en bok om att skriva (för jag vill ju bli författare) och så..
juste, fick ju lustiga lussepålar av flisan, men de är ju hemma (hoppas jag!?!?!!?)
idag tar jag fredriks råd och "njuter av norrland"
detta i form av att köra snöskoter som en galning och halvt om halvt dö till följd av detta (filmbevis av denna upplevelse finns på pappas mobil) jag har även haft prickskytte med snöbollar, vilket jag (om jag får säga det själv) är kung på
nu skall jag ytterligare vidga min magsäck genom att gå över till mormor och morfars hus
det nalkas lunch
smaklig måltid angelica eriksson, smaklig måltid!
hoppas alla haft en bra jul
pusshej

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0