the scientist

enligt mina beräkningar har jag haft ovan nämnda låt på repeat de senaste drygt två timmarna
till en början framkallade låten en mindre kaskad av tårar och under flertalet minuter var min syn suddig
sen tog tårarna slut och tankarna tog vid
nu har jag tänkt konstant i två timmar
inte har jag kommit fram till något vidare märkvärdigt heller
vid närmare eftertanke har jag knappt kommit fram till någonting alls
det är som om jag satt tankarna på repeat också, inte bara låten
det rör sig om samma ämne som vanligt
samma pojke
samma tvivel
samma hjärta som slår lika hårt som det brukar
men jag vet inte
det gör inte ont längre
jag vill få det att betyda något
men det beror nog bara på panik, eller något liknande

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0