orden tillhör någon annan

efter en av världshistoriens kanske mest ovärda skoldagar gick jag fram och tillbaka i västerås under drygt en timmes tid
jag gick vilse ganska många gånger men jag hittade alltid rätt till sist
så blir det bara man fortsätter gå, man kommer någonstans där man känner igen sig
eller så går man bara jättelångt åt helt fel håll
då är det inte så bra
i alla fall kom jag till slut hem
jag satte mig vid köksbordet med lars winnerbäck i stereon och en penna i handen
efter att ha förbrukat halva mitt ordförråd somnade jag
när jag vaknade duschade jag och gick sedan hem till felicia
där bjöds det på minst sagt underhållande bilder och filmer under en tid
när regnet började vräka ner bestämde jag mig för att felicia skulle klippa mig
så nu är mitt hår, kortare, och jag gillar det
sen gick vi ut och hoppade i vattenpölar och klättrade i en lekborg
vi promenerade bort till djäkneberget för att gunga i en korggunga, men den gungade inte eftersom ingen kom och gav oss fart
jo felicia gav fart först sen när hon hoppade på slutade farten
så pratade vi
sen på vägen tillbaka till felicia träffade vi på en självmordsgroda
så tragiskt, sen såg vi hans kompis, som varit snäppet mer framgångsrik i sitt försök att avsluta livet
väl hos kvinnan såg vi på en sjukt galen och rolig film
sen knatade jag hem
så kan en fredag se ut om man har tur
adios

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0