my life would suck without you

nu ska jag lyssna på min fina spellista mållgan på galet overkligt hög volym och sjunga med i alla låtarna trots att halsen redan är på väg att ge upp
men den blir bättre för varje sekund som går känns det som!
det är nog bara för jag häller i mig hinkvis med varmt honungsvatten (insåg att det är sjukt mycket godare med vatten istället för mjölk, med mjölk smakar det bara jättesött!)
i alla fall, medans jag gör detta skall jag ägna mig åt att packa ner resterande delar av mitt rum i flyttlådor
när jag har genomfört detta uppdrag skall jag göra mig i ordning
mamma har lovat att vi ska åka iväg och äta glass om jag har packat och städat flitigt!
och lite kvalitetstid med mamma i samband med strålande sol (för en gångs skull) och glass tackar jag verkligen inte nej till
så nu ska jag sätta igång med packandet
herrå :)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0