milkshake

MYCKET HAR HÄNT
och jag hinner inte vara detaljerad angående allt
men i lördags flyttade jag
mami och papi hjälpte med allt och åkte sen på söndagen
på söndagen träffade jag fredrik så såg vi bd-filmen
den var så lovely så jag dog lite <3
och henrik <3
i alla fall
igår träffade jag moa och hon besökte mig i lägenheten :)
trevligt, vi åt chicken nuggetsar och ris ifall ni ville veta
sen åkte jag till tågstationen och mötte gabby <3
har inte träffat kvinnan på över två år och nu sitter hon liksom brevid mig, så lovely så jag vet inte hur jag ska beskriva det hela
igår kväll chillade vi och kollade på girl, interrupted
vi pratade och åt och aah fien
så lycklig är jag, åh gabby <3 haah :D
ikväll styr vi världens minsta inflyttningsfest med bara några få gäster, vi blir totalt sex stycken så, ja. mini
men det blir fint :)
nu ska jag och gabby gå iväg och fixa lite inför ikväll
det vill säga cigaretter och dricka
(jag har börjat röka asmycket och det är INTE OK!!!! jag blir ruinerad, sjuk och hes.. måste seriöst dra ner alternativt sluta!!)
men okke, en annan dag
puss hejdaaaow <3

Kommentarer
Postat av: simone

Segt att du röker mycket, det märks så tydligt :/

2009-08-12 @ 11:09:59
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sandra

När du börjat komma dig till rätta får du gärna höra av dig! <3

2009-08-13 @ 14:37:11
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0