love is in the air

simone lever, vilket är fint att veta!!!!
idag har varit jobbig
jag och marie vaknade vid ett och simone var som sagt borta
sjukt läskigt
senare fick jag veta att människan gått hem mitt i natten/morgonen, hon hade tydligen sagt till innan hon gick och så, menne av olika anledningar minns jag inte detta
i alla fall, jag fick en plötslig bakisattack och när jag med händerna runt huvudet och lika fin kroppshållning som quasimodo försökte förflytta mig från köksbordet till sängen passade jag på att med full styrka sparka lilltån i ett skåp
jag klagade högt och länge över detta
marie skrattade
sen märkte vi att maries moppe hade blivit stulen, då skrattade marie ännu mer (knasig tjej ahah)
jag skrattade lite i huvudet men jag är väluppfostrad så jag skrattade inte högt, om jag inte missminner mig
efter att marie trots detta tagit sig hem tog jag en underbar dusch
sen dammsög jag min boning och diskade samtlig disk!
det tog sin lilla tid så att säga
just nu grubblar jag över vad denna kväll skall innehålla
såg att en film med george clooney och catherine zeta jones ska gå ikväll och den verkar fin så den ska jag nog se
vore fint om man fick sällskap :)
nu har jag för övrigt bestämt mig för att definitivt sluta röka.. imorgon
okke, herrå :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska med sluta röka! någon dag.. blir fattig!

Vad heter filmen och vilken kanal? :)

2009-08-16 @ 18:36:16
URL: http://sandraspage.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag hade gärna gjort dig sällskap, haha jag sitter hemma själv och äter choklad och kollar på Tsatsiki (mobboffer, det enda som saknas nu är nakenfest alltså!)

2009-08-16 @ 19:56:39
URL: http://gravitation.bloggagratis.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0