little bit

snart dör jag
jag är alldeles för sjuk för att det ska vara okej
jag kan knappt andas utan att få hostattack och när jag hostar stegrar det sig till den milda grad att jag får kväljningar och tror jag ska spy
jag snörvlar konstant och kan knappt andas genom näsan på grund av att det är så täppt
trots att temperaturen är helt human svettas jag nästan ihjäl
men när jag känner på min panna blir jag rädd för den är så kall att jag får för mig att mitt hjärta slutat slå, och min kropp förlorar sin värme
mamma oroar sig, inte helt obefogat, och insisterar på att ta mig till läkaren om det inte blir bättre fort, så jag inte får lunginflammation
för bara några minuter sen fick jag ett samtal av min chef som frågade om jag ville jobba imorgon
jag är för pank för att tacka nej så nu ska jag jobba 11-17
hur ska det gå till? jag kan ju knappt andas utan att börja hosta
det får lösa sig
nu ska jag bli frisk
knappt ett dygn har jag på mig, i can do it (y)

Kommentarer
Postat av: Sarali

SVININFLUENSAAAAAAAAAAAAN

2009-08-04 @ 12:55:59

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0