life is a bubble

bla bla bla jag fattar ingenting och allt går för fort
jag hinner inte med mina egna tankar
och det är på sätt och vis skönt
men jag blir åksjuk av livets hastiga svängar
upp och ner och höger och vänster och någonstans i mitten finns jag
kanske
eller jag vet inte vart jag tog vägen
idag fyller felle år och jag hade lika gärna kunnat befinna mig på månen
ett telefonsamtal fick i alla fall binda ihop oss under några minuter
min moster kommer och hälsar på mig på lördag
jag är nervös, jag har inte träffat henne på ungefär fem år
men det ska bli trevligt
idag känner jag mig som skabbmamma nummer ett
regn har den effekten på mitt självförtroende
nu ska jag röka och grubbla över vilken idiot jag är, omedvetet men icke desto mindre en idiot
(förlåt)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0