jag har gjort det förut och jag gör det igen gör det igen jag gör det igen

snart flyttar jag
det är helt otroligt
undra om det finns någon som inte vet om det
har nog meddelat hela världens befolkning om denna händelse som snart kommer att inträffa
men ändå, imorgon flyttar jag!
jag är pepp som johnny depp (i pirates of the caribbean dåva, inte edward scissorhands mkei!)
anyway
mitt rum är nästan tomt nu
alla möblerna (utom skrivbord+stol som jag inte vill ha längre) är inpackade i ett släp
och nästan alla mina tillhörigheter har följt samma exempel
ska ta tag i det allra sista efter att vi har ätit
att duscha för några minuter sen var nog den skönaste dusch jag någonsin duschat...
i alla fall den här veckan.
men okej, imorgon imorgon imorgon
hoppas jag kan somna ikväll!
jag betvivlar det starkt faktiskt!

(jag har för övrigt ännu inte skickat mina flyttkort, jag är sämst i världen.. ska absolut fixa det innan slutet på nästa vecka!)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0