i'll put a spell on you

igåååår träffade jag felicia och vi befann oss under x antal timmar i min lägenhet, vi pratade, drack kaffe, pratade, rökte, pratade, skrattade så vi grät, pratade och så vidare
oerhört trevligt må jag säga och absolut en fabulös dag
hade ont i magen, kinderna och huvudet nästan konstant, fast på ett bra sätt, för jag skrattade så mycket!
helt underbar människa verkligen! underbar i say!!
vid närmare eftertanke spenderade vi 5½ timme på detta vis
sen kom marie och simone med oc-box i högsta hugg
vi tog felicias nyktra oc-oskuld men hon blev inte frälst trots att jag gjorde brunstig älg-ljud haha <3
så efter ett avsnitt gav hon upp och drog sig tillbaka
kvar var jag marie och simone
vi bestämde oss snabbt för att dygna, något som gick bättre i teorin än i praktiken men ändå..
när klockan var lite drygt nio knatade vi iväg till råby för att inhandla nödvändigheter men affären var stängd så vi handlade på en mack istället
jag var out of cigg och världens roligaste kille i kassan på macken ba "ja då får jag be om legetimation!" jag ba "jag har inte det med mig *blink*" han ba "heheh,,, men det måste man väl ha om man ska köpa cigg?!" jag ba "jaa *blink*"
jag fick köpa.. min oemotståndliga charm skonar ingen
på vägen hem träffade vi på en aningen berusad ung man iklädd enbart kalsonger trots spöregnet
han gav oss nästan alla sina öl och vi tackade och tog emot
vår chill-oc-kväll utvecklades snabbt till en oc-i-bakgrunden-medans-vi-super-oss-redlösa så fort vi kom hem
vet dock inte om det bara var jag som hade denna ambition eller om även marie och simone hade samma planer
i alla fall lyckades jag med mitt mål och efter diverse djupa sluddriga emotionella samtal somnade jag klockan fem på morgonen, ihopkrupen som en liten boll vid maries fötter
när jag två timmar senare vaknade var simone helt försvunnen och paniken var total
hon bara puts väck försvann!! :O
och vi har ännu inte fått kontakt med henne
jag är rädd mkei
nu ska jag somna om för... jag har så obeskrivligt ont i huvudet
SIMONE HÖR AV DIG SÅ FORT DU SER DETTA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för en väldigt fin och glad dag. Puss på fina Angelica

2009-08-16 @ 11:24:01
URL: http://gravitation.bloggagratis.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0