high

jag har haft en minst sagt intressant fredagskväll
först spenderade jag ungefär tre timmar med att grubbla och skriva
jag fick inte så myciket klarhet i saker och ting
men det kändes i alla fall skönt att få sätta ord på saker och ting, känslor och så
sen runt halv tolv kom min fille-fisk och vi drack kaffe, rökte, pratade och skrattade så jag fick ont i magen
vi skrev en fin dikt också och jag dör av skratt
när klockan var närmare fyra bestämde vi oss för att dekorera ett av mina tomma skafferier
det är för övrigt felicias skafferi från och med nu och det heter psykskåpet/psykhörnan
det blev det finaste skåpet jag någonsin sett
vi somnade halv fem och vaknade för någon timme sen
fille-fisken simmade nyligen hem
nu ska jag ägna mig åt en dusch, mmmm<3
sen ska jag göra hamburgare :O <3
för jag är hungrig (nehe verkligen är det därför jag ska äta? vad annorlunda)
sen blir det nog till att träffa simone for a while om hon inte är allt på tok för sjuk
kvällen skall jag spendera i ensamhet såvitt jag vet, och bara ta det lugnt
somna tidigt så jag inte är död imorgon
alla är intresserade

Kommentarer
Postat av: simone

intresserad! jag ska nog gå härifrån snart, om högst en timma går jag! puss

2009-08-30 @ 12:08:31
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: Fellepelle

Jag saknar mitt skåp! Får snart komma och hälsa på igen.

Det var väldigt fint igår, tack så mycket för ett vackert sällskap

2009-08-30 @ 14:41:32
URL: http://gravitation.bloggagratis.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0