falling down

igår blev en oerhört trevlig kväll må jag säga
felicia var min prins på en vit häst och räddade mig från ensamheten
jag efterlyste sällskap när jag skulle se på film och kvinnan kom cyklande en liten stund senare
vi gick till okq8 och köpte cigg sen gick vi hem till partyfisken och hämtade flytande party i form av vin och gick tillbaka till min boning
vinet fick sällskap av lite öl och cider och x antal cigaretter
vi hade djupa och mindre djupa konversationer
såhär i efterhand kom jag på att vi glömde kolla på filmen, men det gör inget haha
vi bestämde oss för att dygna, men som vanligt är det mycket enklare att planera än att genomföra så vid femtiden dog vi
i alla fall en oerhört trevlig afton som sagt!
felicia hjälpte mig att döpa silvergrisen så nu heter den norton montana <3
fina norton, nu ska han peppa mig att fortsätta städa samt fixa mig i ordning'
pepp pepp
och tack felicia för en väldigt fin natt!
det där skulle lätt kunna misstolkas om man skulle vilja det, men det vill man inte så okej (y) possah

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja det var jättefint och du är så bra Angelica. Kommer vara tomt att sova utan dig, Norton och CancerVoldemort inatt :(

2009-08-17 @ 23:50:41
URL: http://gravitation.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

sv; Tack :D

2009-08-18 @ 11:46:49
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0