carry you home

ibland älskar jag livet
verkligen älskar
till hundratjugo procent
ibland känns allt bara, så jävla bra
känslan går inte att skapa, den bara smyger upp bakifrån och kastar sig över en när man minst anar det
som nu
allt är vackert
jag ler och bevakar stilla livet som rör sig i cirklar kring mig
jag är ett med existensen
min omloppsbana är inte längre ur balans
så mycket bra, samtidigt
jag har aldrig varit med om detta förr i mitt liv
om bara allt kunde bestå
då vore jag för evigt lycklig
alla sommarkänslor är så äkta att jag nästan kan ta på dem
åh, jag orkar inte reflektera över livet
det enda jag orkar är att minnas, drömma och känna hur min puls slår
för det är nog så
att jag för tillfället har för mycket glitter i blodet för att det ska vara möjligt att känna sorg
det är en vacker känsla, jag älskar den
jag älskar livet, i alla fall för stunden, men det är ju också det enda som riktigt räknas


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0