fulla för kärlekens skull

läsarstatistiken har skjutit iväg som en raket
jag blev så förvånad över det nästan tredubblade antalet läsare under de senaste dagarna att jag till och med glömde bort att vara hungrig
underbart, hoppas ni stannar kvar också!
känns mycket roligare att veta att det faktiskt är någon som läser det jag skriver

i alla fall..
igår sa jag farväl till gabby och tog mig hem i spöregnet
jeansshorts och linne som hade verkat som en perfekt outfit bara några timmar tidigare förlorade snabbt sin charm i takt med att regnet tilltog i styrka
på kvällen fick jag besök av moa och frida vilket såklart var trevligt
de såg till att jag åt något och försvann sedan ut i nattens mörker
idag har de åkt till göteborg för att gå på way out west
idag insåg jag hur mycket jag önskar att jag också vore där
vill dansa runt i takt med ljuva toner ur massiva ljudanläggningar
nyligen fick jag ett samtal av min söta mormor som ville försäkra sig om att allt fungerar bra i min nya bostad
vilket det ju gör :)
just nu känner jag mig dock oerhört uttråkad
funderar på hur jag ska ta mig till för att göra kvällen till en någorlunda trevlig upplevelse såhär i min ensamhet
kommer förmodligen sluta med att jag har djupa emotionella konversationer med mig själv hela natten
jag vill inte fastna i gamla tankebanor och bara gå ner mig i mig själv men ibland måste man tillåta sig själv att fundera över sådant man kanske helst av allt glömmer bort
man måste ju ta itu med tankarna någon gång annars blir det bara omöjliga högar av ångest som man inte orkar leva med
nu ska jag sluta babbla, fortsätta lyssna på eldkvarn och göra lite middag

(och du glömde nog bort mig...?)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0