amelie

helt oväntat ringde det på dörren och jag drabbas av panik
iklädd trosor och en oversize tshirt öppnar jag sakta dörren
som tur var så var det BARA simone, med betoning på bara!
nejdå, men kvinnan klev in och vi pratade och åt
sen blev allt kaos och jag blev galen och försökte dölja det så gott det gick
men jag pratade bara om en enda sak i tusen år
simone förstod och sa kloka saker som fick mig att må bättre
så gick vi och köpte choklad och gick hem till simone
där kollade vi lite på OC
nu är jag åter på hemmaplan
jag drabbas lite smått av panik när jag börjar tänka
så jag ska försöka undvika att göra det
nu ska jag försöka lugna mina nerver med en cigg eller två
borde köpa nya, har visst redan rökt slut paketet jag köpte igårkväll
jag som skulle sluta röka.. suck
äsch, har två kvar, köper nya imorgonbitti
jag överlever nog
vad skönt, nu fick jag något annat att oroa mig för
bra

Kommentarer
Postat av: voldemort

den där tjejen simone låter klok hon, kan jag få hennes nummer så jag får äta hennes hjärna

2009-09-05 @ 22:10:02
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0