your love is impossible

ååh jag fattar ingenting och jag orkar inte bry mig
skrivandet går bajzzzz
kommer ingenvart känns det som
tänkte sätta mig nu och verkligen jobba järnet under nattens begynnande timmar
men det var helt tomt i huvudet
jag vet inte vad jag ska skriva

för övrigt har theralen svikit mig
sen när blir man hyperaktiv av lugnande tabletter mot oro och ångest, som även kan användas som sömntabletter?
nej fråga inte jag förstår inte vad som händer
hela världen är helt knäpp
jag känner mig typ helt drogad
jag är som sagt hyper...
och så känns det som jag är typ full
hela världen ba WOOOOOOOOH
som om jag vore typ full eller drogad eller nått

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0