you won't be seventeen forever


ett (misslyckat) hjärta, tillägnat min pappa

min pappa är den coolaste pappan som finns
han är en sån där vuxen som man verkligen märker har varit ung en gång i tiden
vi satt och pratade lite idag

pappa: vart är det du ska imorgon då? västerås va? skulle du hem till hon sarali eller?
jag: jaa :)
pappa: trevligt, vad ska ni hitta på i helgen då? :)
jag: jag veet inte lite this and that. på fredag ska vi typ gå på stan när hon har slutat skolan och sen ska vi åka till hennes sommarstuga
pappa: jaha, med hennes föräldrar och så eller?
jag: nae asså typ vi och hennes pojkvän
pappa: jahaaa i see, hehe så då ska ni hålla på och öla och så då!?
jag: öla? (nej jag är inte efterbliven jag är bara en oskyldig perfekt dotter.. typ)
pappa: haha jaa ÖLA! ni ska väl dricka öl och så ?
jag: hmm.. det vet jag inget om....................
pappa: ska ni knarka också?
jag: HAHA ja såklart
pappa: hehehe eta knaaaaaaaark..
jag: hahaha verkligen
pappa: ni får inte köra bil om ni är fulla!
jag: eeeh nej det fattar jag väl jag är inte dum i huvet
pappa: neeej jag bara bryr mig, jag vet ju själv hur det var liksom, när man var ung och så, man trodde man var skitcool när man hade körkort och så körde man som en galning.. men det är ju farligt!
jag: haha mmm pappa jag vet

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0