Wish We Were Older

okej vi skall tydligen äta pizza till middag
jag mår asdåligt
har ätit en hel b&j samt massa naturgodis under dagen
kulle kunna spy
känner mig allt annat än sugen på pizza

i alla fall planerar jag att promenera typ 5 kilometer denna afton
kommer kännas brååååååå
har blivit värsta friskusen
promenerar som en liten utter
börjar nog springa igen inom en snar framtid

idag är det typ helt grått och skittråkigt väder
jag har varit på stan och ville döda två äckliga expediter
i alla fall skulle jag lämna tillbaka lite kläder för jag var för pank
slutade med att jag kom hem 216,69:- fattigare
HUR KAN JAG VARA SÅ USEL ??

usch
nu jävlar skall jag hålla hårt i mina pengar
såhär får det inte gå till!

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0