things are better if i stay

känns som om det här kommer bli en BRA vecka
imorgon ska jag och syster köpa systemkameror
vi har fått tillgång till våra fonder eller vad det heter
dom skulle egentligen vara från när vi fyller 18
och det skulle gå till typ lägenhet och sånt
men jag fyller ju typ 18 om ett halvår ändå
och dessutom har lågkonjukturen gjort att de har sjunkit massamassa i värde
så vi får använda det nu om vi vill
det vill vi
så nu ska jag äntligen köpa min efterlängtade sony a300
sen kommer jag även ha lite pengar tills i sommar då vi skall åka till USA
resan bokades igår (eller förrgår, shit the same)
det blir tre veckors turné på västkusten
vi kommer förära bland annat san fransisco, las vegas, san diego, los angeles och tijuana i mexiko med en visit
kommer bli jävligt party
i alla fall, denna veckan
på tisdag blir det till att fixa i ordning med papper på bokia och sen promenera massvis
på onsdag blir det att packa.....
för på torsdag åker jag till sarali i västerås :D

okej nu ska jag kolla på illusionisten, undra om den är bra hoppas det, eeeh såklart hoppas jag det eftersom jag ska se den jag vill ju inte att det ska vara dålig gud vad jag är fånig
okej anyway, ciao


Kommentarer
Postat av: frida

ÅH pparty det låter.

2009-04-18 @ 21:37:56

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0