sen allt gick fel

skitsamma
för en gångs skull ska jag våga
jag skiter i vad som händer
jag måste få må bra en endaste gång

jag är kaos när jag är ensam
men jag trivs
jag äter gamla chips med trasig dip till frukost
jag sitter och ser minuterna ticka förbi tills jag ska åka, även fast jag inte gjort mig i ordning
mamma kom in med sprucken röst och frågade om dett här är min frukost
jag svarade att det är det
hon tyckte jag är knäpp
sen bad hon mig handla lite, mat och gå på apoteket och sånt
jag kommer ha jättemycket att göra i stan idag
fyra timmar skall spenderas i ångestland

jag funderar upp och ner och fram och tillbaka och höger och vänster och runt runt runt
jag blir inte mycket klokare
men jag blir mer säker på min sak
vi dör inte, vi är inte sånna, vi är sånna som överlever allt

Kommentarer
Postat av: frida

pizza är nog allra godaste frukosten.

2009-04-21 @ 16:04:21

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0