mina vänner klär sig helst i svart

jag funderar på att gå tillbaka in i skalet jag skapade under min uppväxt
det där jag skakade av mig för två år sen ungefär
det där som skyddade mig från allt
jag funderar på att uppträda lika sorglöst som jag gjorde en gång för länge sedan
då jag klädde mig i levande färger
då jag sprang mellan sakerna för att hinna med allt
jag funderar på att gå tillbaka till en tid då allt var annorlunda
men jag vågar inte, för allt är förändrat
och jag vill inte inse det, jag har redan insett
jag lyssnar på musik som påminner mig om försvunna tankar
kanske borde de få förbli försvunna
men jag måste få dra upp de till ytan
jag måste få läka på riktigt den här gången

Kommentarer
Postat av: bella

jag vet så obeskrivligt mycket hur det känns !<3

2009-04-25 @ 19:04:17

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0