Love Story

folk SUGER ju på att kommentera
men okej
skit i det då

jag är S T Å L M A N N E N
imorgon ska jag ha på mig min stålmannen-tröja (y)
liksom för att visa att jag är stålmannen
så hela världen får veta
stålmannen är den coolaste hjälten av alla
men ingen kommer någonsin få veta varför jag tycker det
det förblir min lilla hemlighet

DENNA AFTON har vi spelat nattfotboll
det var mörkt och bara en gatlykta tänd på fotbollsplanen men vi var 9 människor som sprang omkring och sparkade vilt omkring oss
sen följde vi en människa hem, det blev en lagom promenad
det är galet jättemånga stjärnor och sånt inatt, himlen är HELT kolsvart och sen en miljon starkt lysande prickar överallt
LOVE IT

nehej nu ska jag och frida kolla klart på betty blue

för övrigt håller jag på att bli förkyld
varför har jag sveriges sämsta imunförsvar?
äsch shit the same

POSSAH :*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Haha, är det? :)

kul

2009-04-08 @ 11:06:31
URL: http://anticatankar.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0