look what you've done

jag är GLAD

idag har jag och sandra varit superduktiga
vi har, i cirka 2½ timme, forslat ved från högar till staplar
hujedamig vad det var jobbigt
schletsamt som in i bängen
men nu är jag stark och rik och friskus och åh jag vet inte
men jag mår jättebra just nu faktiskt

verkligen, happy

ååh det är en så fin känsla

nu ska jag tigga en cigg av min syster
jag håller ju på och slutar
och jag är så bra, igår rökte jag en (1) cigg
idag har jag rökt en (1) cigg
JEEEEEZ
jag jobbar på :>

åh det är så fint, vädret, livet, fågelkvittret, värmen, solen
jag känner mig så passande
jag passar in, våren är min time to shine

Kommentarer
Postat av: Bella

det låter underbart <3

2009-04-10 @ 23:16:37

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0