Kelsey

jag har gått in lite i mig själv
och vill inte riktigt engagera mig i livet just nu
men jag biter ihop
sköter mina sysslor och ser framåt
ska göra mig i ordning för att åka till stan snart
senare idag ska jag tvätta mina kläder från resan
ojoj vilken intressant vardag man har

jag ska även söka jobb
nu tänker ni "men du har ju redan ett jobb"
men då säger jag "ja fast det är i halmstad"
jag vill bort
jajaja vi får se hur det blir och vad som sker
tänk om allt blir bra
det vore fint


idag är det skärtorsdagen


Kommentarer
Postat av: frida

finaste finaste du. imorgon är det inte skärtorsdagen längre och då är det inte okej att skära.

2009-04-09 @ 17:56:33

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0