jag ville inte förstå jag vill bara ha dig

en tanke tog form i mitt beundransvärt välformade huvud
tankarna tog vid varandra och en plan började så sakterligen utformas
planen fick genast medhåll från mor och far och hjälpen satte in innan sista punkten var satt i tankarnas andetag
klick och hopp mellan sidorna gav oss vetskap om framtiden
den där som jag vill vara en del av
och realistiska, grymma verkligheter kunde inte stoppa min lycka
för jag fann lösningar och de fann lösningar och lösningarna i kombination gav mig hopp
hopp om att allt så småningom kommer att ske
min plan, min önskan, min framtid, min väg till lyckan
jag vill flytta
jag SKA flytta
till västerås
jag ska det, jag ska!

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0