it takes a fool to remain sane

OKEJ
saker rullar på som det ska
och jag var duktig och vågade ringa ett telefonsamtal idag
i fyra dagar har jag peppat och nu vågade jag :)
stolt faktiskt
finns egentligen bara, typ fyra människor jag kan prata i telefon med utan att ladda innan
men i did it :D (y)
och saker kommer löööösaaaaa sig :D
happi_kidzter_nittione typ

och min pappa är så hjälpsam :D

och jag blir så glad, för en gångs skull händer något, och det händer i MIN TAKT

idag åkte mamma till sthlm till sin väninna

IMORGON åker hon och hennes beztizar till DET STORA ÄPPLET

och jag är ju inte lite avundsjuk liksom

de har hyrt en lägenhet och ska vara där en vecka och ååh, lyx :)

nu bad pappa mig att gå och köpa coca-cola och VISST KAN JAG GÖRA DET

jag är på så bra humör idag och det luktar JÄTTEKONSTIGT ute (vår) och I LOVE IT

okej ärligt talat, älskar lukten av vår, älskar den lukten, men seriöst, det luktar rätt så knäppt

jaja anyway, ska göra mig representabel

min framtid kommer inte gå i kras :D

jag håller på med research till min bok..
jag har en ny idé hur jag ska vrida den och det här kommer bli aweome
:D
energi, vart kommer all denna energi ifrån?
ORKAR INTE humörsvängningar
igår var jag ett VRAK
idag är jag motsattsen
bara hipp-hopp-happ-hupp-höpp hinner inte meeeed men i don't caaare
hejdå


Kommentarer
Postat av: M

SNART <3

2009-04-24 @ 16:10:43

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0