if i lose you my heart will be broken

nu har det blivit söndag
kan det inte bli måndag snart?
vore BRÅ för jag har jättemycket ångest över ett visst papper
måste in till bokia och fylla i lite och lägga i högen med papper som ska till kontoret
annars får jag inte några pengar
och jag har jobbat väldigt mycket så det är ganska mycket pengar jag ska ha
ååh vill få det gjort så fort som möjligt
tänkte göra det idag (lördag) VARFÖR gjorde jag det inte idag? :(
det känns bara så himla ofint att gå in där och bara skriva lite på ett papper och sen gå typ
jag skäms faktiskt lite över att jag vill ha betalt för att jag jobbar
skitknasigt!
okej vad ska jag göra för att få söndagen att gå?
JAG VET INTE hur får man tiden att försvinna?
jag kan promenera jättemycket :)
och om det är sol kan jag vara i solen och läsa en bok
och så kan jag kolla på film
okej verkar som jag nog kan få dagen att gå trots allt :)
bra
adjö


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0