frozen

HEJ JAG ÄR GLAD
EGENTLIGEN ÄR JAG NÄST INTILL SUICIDAL
MEN JAG BLUNDAR, HÅLLER FÖR ÖRONEN, SJUNGER "LALALALALA" OCH PLÖTSLIGT KÄNNS DET LITE LÄTTARE
(om det ändå vore så enkelt)
NU SKA JAG DRICKA COCA-COLA LIGHT, BLÅSA BALLONGER, LYSSNA PÅ LOVE STORY, BLÅSA SÅPBUBBLOR OCH KOLLA PÅ FOTOAUTOMATSBILDEN FRÅN VÄSTERÅS SOM TOGS I LÖRDAGS
JAG SKA FÖRBANNA ATT TIDEN IBLAND GÅR SÅ FORT
OCH JAG SKA FNISSA ÅT MINNEN AV FINA SAKER SOM HAR INTRÄFFAT UNDER MIN SENASTE SVERIGE-TURNÉ
SEN SKA JAG SLÄPPA TAGET
SLUTA HÅLLA FAST VID DET OCH GÅ VIDARE
(de senaste två dygnen har jag bara varit apatisk och hatat mitt liv för att det inte alltid är lika vackert som det ibland kan vara)
OCH SÅ SKA JAG SE FRAMÅT
EN VECKA KVAR TILLS JAG ÅKER IGEN
NYA ÄVENTYR, NYA HÄNDELSER
JAG MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT HANTERA TIDEN EMELLAN LYCKLIGA STUNDER
(det som även kallas vardag)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0