.

sikken DÅG assow :>
på ett bråååå sett (y)
först åt vi frukost
sen gick frida till skolan medans jag stannade "hemma"
jag duschade och sen råkade jag somna
frida väckte mig och sa att hon var hemma igen för att det var lunch
eheh AUPS
okej
skipade käket och fixade mig i ordning istället
så gick vi och hade franska
sen gick jag och köpte en ostfralla
så stötte jag på några av fridas klasskamrater i solen så vi satt på en brygga och solade
sen gick jag med dem på deras spanskalektion
när dom slutade sin lektion gick vi och köpte glass och satte oss på bänkar i solen
så ringde frida och var klar i skolan så hon kom också och åt glass
sen gick jag och frida på "stan"
jag handlade JÄTTEMYCKET så fint, jag blir så lycklig av att köpa saker <3333
köpte på lindex en tröja, tre trosor och två mascara
sen på vero moda en kjol SÅ FICK JAG MASSA GRATIS PRYLAR :D <333333
sen var vi på mataffären IGEN
och där fanns VÄRLDENS gulligaste kille som blev kär i mig
och jag blev kär i honom så det var ju BRÅÅÅ
vi ska gifta oss
jag har livlig fantasi
nu ska jag ÄTA för frida har varit duktig och lagat lasagne
LYYYYX
possah :*

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0