Dansa På Min Grav

fin dag sen frida kom hem från skolan
vi satte oss i solen och åt vindruvor tårta och singoalla
så drack vi SÅKLART coca cola light
åtta liter på fem dagar INTE ILLA!!
jo ganska illa men äsch eheh
vi tog en miljon bilder
sen gick vi hem till frida och sen gick vi till hennes pianolektion
sen på vägen hem fick jag massa konsiga infall som nästan kostade mig livet
vid två tillfällen var det närapå att jag avled!
först fick jag för mig att ställa mig i brygga mellan två stubbar !?????? slutade med att jag typ trillade ihop och rullade runt för att överleva
sen bestämde vi oss för att typ stå och gunga i bäbisgungor
så tänkte jag att gungan skulle lossna och jag skulle trilla ner på marken och dö
men istället för att hoppa ner bestämde jag mig för att hänga mig i liksom, ställningen
så höll jag på att tappa taget och gled ner så skulle jag ta gungan under fötterna men den började gunga och jag blev LIVRÄDD och skrek "HJÄÄÄÄLP" då tog frida bilder på mig i min misär
i samma stund som mina armar gled av och jag föll fick jag gungan under fötterna så jag ÖVERLEVDE PUUUUH (y)
aah okej nu har vi kekat paj och nu ska vi kolla betty blue
POSSAAAAAAAAAH :*

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0