The Love Cats

var inte mycket drag nere på fritids heller
köpte middag, en hamburgare och en burk cola
sen gick jag upp på rummet igen och segade
jag önskar att det kunde hända något
typ en stor olycka eller något
det vore verkligen jättecoolt om det trillade ner en stor meteorit mitt på skolgården..
asså inte så att någon blir skadad, bara så det händer något
om det går vill jag att det ska sitta ett litet meddelande från rymdvarelser på meteoriten
det kan stå typ "tjaah hur är läget? tänkte liva upp vardagen lite för er, ett önskemål av angelica"
eller ah vet inte, nått i den stilen
för övrigt, om ni undrar så rubriken blir den låten jag lyssnar på för tillfället
som nu då så lyssnar jag på the love cats
the cure är väldigt bra :)
funderar på att se en film, vet bara inte vilken
har bara dom jag har på datorn liksom
är ju inget superutbud då alltså
känner dock för att kolla på wristcutters eller suicide club
asså haha är inte värsta depp men känner för en sån film faktiskt
okej hinner kanske till och med båda dom och dessutom plugga lite
har ju trots allt skolarbete som ska göras
har bara noll lust att sätta mig och skriva om HIV just nu
även om det måste göras eventually
måste duscha också
tror jag gör såhär:
1. duschar
2. kollar wristcutters
3. pluggar inför mikrobiologiprovet imorgon
4. skriver lite om HIV
5. kollar suicide club
6. sover
fin plan
nu ska jag förverkliga det så puss på er

Kommentarer
Postat av: syster

suicide club söööög ju xp hahahah!

2008-09-29 @ 22:03:35

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0