San Fransisco

jag börjar känna att jag är lite på gränsen till att kallas stalker
eller, nej föresten jag har nog passerat den gränsen för länge sen
i alla fall så ringde jag honom idag IGEN
han höll på och soundcheckade inför kvällens spelning och jag kännde verkligen ett jag störde
jag skulle bara berätta om min och m's plan för oktober
han sa att han hade tid att prata en liten stund
så jag förklarade lite snabbt och han sa att han skulle kolla upp om han var hemma då och att han ska ringa mig imorgon
så nu är det up to him, om han ringer är det jättekul men jag tänker inte ringa honom igen
det börjar nästan kännas lite pinsamt
eller nej, det känns definitivt pinsamt
han verkar dock inte tycka att jag är så jobbig, eller han visar det i alla fall inte i sin röst om det nu skulle vara så att han tycker det
men jag vill ju inte att han ska börja tycka det heller så nu ska inte jag ringa mer om inte han ringer mig först
oj vad det här verkligen inte är intressant
men min hjärna exploderar snart på grund av överbelastning
ska ut och leta rätt på någon man kan tigga lite av
ska upp till harplinge city snart med nån random tjej som jag inte ens kommer ihåg namnet på
men tills dess måste jag vara tiggarn nummero uno
intressant jotack vet


Kommentarer
Postat av: frida

berätta vad din och m's plan är!

2008-09-30 @ 20:09:07

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0