Minnen Av Aprilhimlen

dagen har varit jobbig på många sätt
men också vacker i korta små stunder
mestadels jobbigt dock
nu är jag utmattad både fysiskt och psykiskt
känns som om jag skulle kunna gå i ide
och inte vakna förrns det är sommar igen
jag önskar att det vore en möjlighet
men för tillfället får jag väl nöja mig med att sova tills det blir morgon
fast först måste jag nog diska lite
och kanske försöka leta upp någon människa som jag kan tigga av
blev inte av att åka till harplinge city idag
förresten fick jag ett lovely samtal från g idag <3
fina tjejen, i miss her so much
önskar att det inte vore så långt till falun
vi har alltid så konstiga och totalt underbara samtal och i love it
over and out


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0