Maybe Someday

okej glöm det där om att det inte skulle vara svammel
tror jag kommer använda den här bloggen till att bara ösa ur mig alla tankar och så
det kommer inte alltid vara jätteintressant att läsa
men det är mer bara för att det inte ska bli så fullt i mitt huvud

jag insåg nyss att S är väldigt lik Malin Åkerman, som är en av sveriges största kvinnliga skådespelerskor internationellt sett just nu, hon är också modell
och om S är lik henne är det kanske inte jättekonstigt att jag, som ser mer ut som Shrek än någon supermodell, inte har någon som helst chans på R
humöret störtdök ner i marken
samtidigt blev jag attackerad av ångest över att jag missade ridningen idag
visserligen för att jag mår dåligt och skulle spytt om jag hade satt mig på en häst och skumpat runt lite
men inte desto mindre fick jag dåligt samvete över det
och så känner jag mig så ensam här ute
har ingen att prata med och ingenting att göra
klockan är 5 och jag funderar på att gå och lägga mig i brist på vettigare sysslor
nej riktigt så illa är det inte
men jag har riktigt tråkigt
hade tänkt ta med harry potter böcker hit så jag hade något att läsa, men i stressen imorse glömde jag självklart det
så nu sitter jag här och suckar för mig själv
kanske går ner till fritids ett tag och ser om det händer något
jag kanske följer med till travet.. nej jag vet inte
ååh tråkigt, vad ska man göra liksom?
nej nu går jag ner på fritids och checkar läget.
puss på er

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0