Highschool Stalker

bli fri från sina inre demoner
lika lätt som det låter, lika svårt är det
men man kanske inte behöver bli helt fri från dom
man kanske bara måste acceptera att dom finns där
och sen att det är upp till en själv vad man väljer att göra av det
om man väljer att gräva ner sig och låta mörkret besegra en
eller om man väljer att räta på ryggen och hålla för öronen när dom kommer smygandes
jag vet i nuläget inte vad min slutdestionation kommer att vara när det gäller min psykiska hälsa
men jag vet att det kommer vara vackert, och jag har på känn att jag snart är framme
alla dessa långa jobbiga backar är slut
och det känns som om det börjar rulla neråt lite smått
jag hoppas att det är så i alla fall

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0