Whirlwind

jag orkar inte med att alla är så otroligt tykna mot mig helt utan orsak
eller vad jag vet är det utan orsak
och när jag konfronterar folk och frågar varför alla är så tykna och om jag har gjort något säger dom bara att dom inte har hört något
nehej men vadå är det bara mig som person som alla har något emot då eller? nej vi har inte hört något
okej man vad tycker ni själv då?
jag blir så trött
känns som om jag har hela skolan emot mig
vad har jag gjort?
folk som var jättetrevliga förut har blivit så sjukt otrevliga och verkligen jättetykna och dryga
och när jag i morse skulle ha hunnit ha cirka en kvart mikrobiologi innan skolfotot valde jag att i stället göra mig i ordning då
som ju är ganska förståeligt
så frågade jag en som är i den gruppen, men inte går i min klass, vad dom hade gjort på lektionen
hon tittade på mig jätteöverlägset och sa eeh varför var inte du där?
jag sa att jag skulle ta skolfoto
så svarar hon med världens mest tykna röst samt blick "ja men då var det ju väldigt konstigt att typ alla andra från din klass var där då"
och typ vände sig om
så sa jag "mm men vad gjorde ni?" och då svarade hon kortfattat och sen ignorerade hon mig totalt
fint
och alla beter sig likadant !? jag förstår inte
om folk har något problem med mig kan dom ju berätta det så jag vet vad det är dom stör sig på
men okej död åt alla tykna jävlar på den här äckliga jävla piss helvetes skolan
och på lektioner och allt, om jag frågar en helt vanlig fråga så svarar någon helt superotrevligt som om det vore självklaraste saken i världen
okej men jag fattade inte!? därav frågan, som dessutom var ställd till läraren men okej
ååååh orkar inte när människor håller på så
jag menar ingen skulle ju tycka att det var så vidare mysigt
men speciellt inte jag med tanke på att jag blir skiträdd när folk håller på så och jag får otroligt mycket ångest och mår bara rent ut sagt skit
flera gånger idag har jag varit på väg att börja gråta
och flera gånger har jag tänkt "jag måste bort härifrån, jag kan inte andas"
och fått klaustrofobiska känslor, till och med när vi satt i gympasalen, jag menar, ofta man får klaustrofobi i en gympasal, dom är ju hur stora som helst
men jag klarar inte av det här och jag vet inte vad jag sak göra längre
det känns som jag har en stor klump i hela kroppen
och inte blir det bättre av att det inte finns en enda människa som vill prata med mig (på skolan that is) så jag kan få ur mig allt
alla bara ignorerar och är elaka
jag trodde allt skulle bli bra nu
men jag av alla människor borde ju ha lärt mig att det inte blir bättre bara man byter skola, det har aldrig blivit det förr, varför skulle det då bli det den här gången?
nej precis
om ni ursäktar ska jag gå på lektion nu
kommer med största sannorlikhet sluta med att jag stormar ut storgråtandes
hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0