Vi Två, 17 År

passande titel
det här blir soundtracket av idag och de kommande 365 dagarna
håkan är bra
idag var jag nere i stallet för att rida
men så hade vi ingen ridning för klassen var i två delar och min del skulle sko två hästar
usch det var inte kul
och jag ville inte vara med men han som var läraren tvingade mig
jag ba "jag tänker inte göra det där"
han ba "vi hjälps åt :)"
jag ba " nej jag tänker inte, du får göra så kollar jag på"
han ba "vi hjälps åt"
jag ba "men neej jag tänker inte!"
han ba "vi hjälps åt"
asså gud, tillslut slet jag på mig det där konstiga förklädet och slet upp en hov och fixade
fint bra tack och hej
sen lånade jag erikas moppe och drog upp till harplinge city
köpte cigg och chips
asså det är liksom min födelsedag, jag får svulla utan att få dåligt samvete
sen kom jag hem och lagade mat, tortellini
asså FIFAN säger jag bara
asså så gott, och jag åt två portioner så nu håller jag på att självdö lite over here
kommer explodera
kommer inte vara hungrig de närmaste tre seklena i alla fall
nu ska jag titta på film
sen klockan åtta är det spexmöte
uppdaterar senare
inte för att anyone cares eller så men okke
adjö

Kommentarer
Postat av: frida

hahahah åh angelica. jag åt tortellini idag, på tal om inget liksom.

GRATTIS älskipälski!

2008-10-06 @ 19:41:48
Postat av: stina

jag har försökt ringa, men jag har inte fått tag på dig!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS FINASTE FINASTE DU <3

2008-10-06 @ 22:27:33
URL: http://shlus.blogg.se/tankar

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0