Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig

på himlen svävar molnen flyktigt förbi
och ovanför skiner tusentals gnistrande stjärnor
vinden viskar att världen är på väg att förändras igen
äntligen ska träden släppa taget om sina löv
och de nakna grenarna ska åter igen piska höstens melodi
färgerna byts långsamt ut mot ärlighet
mitt hjärta slår sina slag som om allt vore bra nu
men  luften i mina lungor känns kall och hård
hoppet tänds inom mig och släcks igen
jag orkar inte slåss för det vackra igen
kärleken var aldrig till för brustna hjärtan som mitt
vinden viskar att mitt liv är på väg att förändras igen


Kommentarer
Postat av: M.

fint.

2008-10-15 @ 19:19:15

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0