Tro Och Tvivel

jag hatar sånna här bloggar
med sjutomiljarder mil långa inlägg som är helt meningslösa
varför gör jag en blogg som jag hatar?
så kan man ju inte göra liksom
i alla fall idag har jag varit på affären och handlat inför veckan
jag fattar inte hur mat kan vara så dyrt :O
det är verkligen sorgligt
tur att det är pappa som betalar annars skulle jag bli ruinerad
i alla fall så har jag bestämt mig för att veckan ska bli studieinriktad
jag ska verkligen fokusera på skolan dom här fem dagarna
gå på alla lektioner och göra alla läxor och allt
och komma ikapp med allt så jag inte har något skolrelaterat att må dåligt över
duktig ska jag vara nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en duktig kvinna.

(köpte du pyttipanna? (jag gjorde det så att vi kan äta samma mat så kan jag låtsas att jag äter den med dig))

2008-10-13 @ 20:18:21

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0